Aktualijos

Vienas iš Erasmus +  projekto „STEAM i STEAM work“ darbų – susipažinti su  keletu nusipelniusių Lietuvos mokslininkų, kurių moksliniai darbai yra žinomi visame pasaulyje.

Planuojant  Erasmus + projekto  „STEAM i STEAM work“ veiklas, lapkritis buvo paskelbtas STEAM mėnesiu. Nors mūsų gimnazijoje  biologijos pamokose STEAM ugdymas yra taikomas nuolat, šį mėnesį STEAM veikloms buvo skiriamas ypatingas dėmesys.

„STEAM iSTEAM work“ Erasmus + projektas (2020-1-RO01-KA229-079907_4) įsibėgėja. Lapkričio antrąją savaitę Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos mokytojai dalyvavo pirmame projekto partnerių susitikime Turkijoje Hatay provincijoje Antakya mieste, kur drauge su mokytojais iš Ispanijos, Rumunijos, Turkijos, Graikijos, Portugalijos aptarėme svarbiausius ir aktualiausius organizacinius projekto klausimus.

Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos Mokinių tarybos nariai, vykdydami Erasmus + projektą „STEAM i STEAM work“, lapkričio 26 d. organizavo „Kvesto“ vakarą.

IIIG kl. mokiniai, pasirinkę dalyką "Turizmas ir mityba", turi puikią galimybę susipažinti su įvairių pasaulio virtuvių patiekalais. Mūsų gimnazistai domėjosi japonų klasika vadinamais suši. Sušius gaubia mistiška aura, ir dažnas mano, kad juos pasigaminti sugeba tik patyrę meistrai. 

Lapkričio 16 dieną minėjome Tolerancijos dieną. Šiais metais Tarptautinės Tolerancijos dienos simbolis – MIESTAS.  Klasių vadovai klasių valandėlių metu diskutavo su mokiniais,  kas yra tolerancija? Kas man yra tolerantiškas miestas? Ką norėčiau matyti tolerantiškame mieste? Ko neturėtų būti tolerantiškame mieste?

Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos Tetėnų ,,Šalčios“ skyriaus  ikimokyklinio ugdymo grupės vaikai bendradarbiaudami su tėvais surengė rudens  gėrybių parodą "Moliūgų išdaigos“. Tevėliai su savo vaikais į ugdymo įstaigą nešė įspūdingo grožio moliūgus.

Susumuoti fotografijų konkurso „STEAM gamtoje, STEAM šalia mūsų“ rezultatai. Tai viena iš vykdomo mūsų gimnazijoje  Erasmus + projekto „STEAM i STEAM work“. veiklų. Mokiniai geometrinius kūnus turėjo pastebėti gamtoje, žmogaus sukurtuose objektuose ir užfiksuoti juos nuotraukose.