Aktualijos

ŠEŠTOKŲ IŠVYKA

Ištvermė, atidumas, iššūkiai – šiais trims žodžiais galima apibūdinti birželio 6d. vykusią šeštokų išvyką į Vilnių.

Pirmiausiai užsukome pasigrožėti gamtos vaizdais nuo vienos įspūdingiausių ir aukščiausių Pūčkorių atodangos. Atvykę sužinojome, kad atodangos aukštis 65 m, o plotis 260 m, ir atsiveria maždaug 20 tūkst. metų senumo sluoksniai. Pasivaikščiojome ir pažintiniais takais, aplankydami senąjį malūną, stūksantį ant Vilnelės upės kranto. Grįžtant atgal kelias tapo iššūkiu, nes teko lipti į statų kalną. Nors tai buvo tik startas prieš išbandymus UNO nuotykių parke!

UNO nuotykių parke  patyrėme naujų įspūdžių. Mokėmės  drąsiai peržengti savo ribas ir auginti drąsą bei pasitikėjimą savimi, ištvermę  įveikiant kliūtis. Supratome, kaip svarbu atidžiai klausytis instrukcijų, nes vėliau, likus vienam aukštai medyje, reikia viską prisiminti ir įveikti kliūtį. Įsitikinome, jog labai svarbu pradėti nuo mažų dalykų, tai yra apšilimo – Žaliosios trasos, o tik vėliau siekti aukštų tikslų (Raudonosios trasos labai  sudėtingos).

Grįžome laimingi, pasidžiaugę gamta ir tarsi brandesni po šios stiprių emocijų suteikusios išvykos!