Aktualijos

IŠVYKA GELEŽINKELIU

Birželio 12 dieną grupė 7, 8, II Gb klasių mokinių  ir muziejininkų būrelio „Atmintis“ narių vyko į ekskursiją į Vilnių. Nors svilino karštis, bet mes gerai nusiteikę  pasiekėme „Geležinkelio muziejų“. Kai kuriems vaikams tai buvo pirmoji pažintis su geležinkelio transportu. Buvo smagu iš arti pamatyti traukinį, išgirsti pasakojimus apie tai, kokie anksčiau buvo garvežiai, vagonai, kaip buvo reguliuojamas  judėjimas. Muziejuje mokiniai gavo užduotis ir turėjo rasti įvairias traukinio detales. Tai atlikę, žiūrėjome filmukus apie saugų elgesį prie geležinkelio ir traukinyje. Po to traukiniu vykome į oro uostą ir atgal, pakeliui stebėdami traukinių remonto, formavimo depus. Kai kurie važiavo  traukiniu pirmą kartą,

Kitas ekskursijos etapas – filmo „Ekskursantė“ peržiūra ir aptarimas. Kadangi turėjome minutę laisvo laiko, prieš kino seansą užsukome į Bernardinų sodą. Ten mokiniai atsigaivino šalto vandens fontanais.

Mūsų ekskursija vyko Gedulo ir vilties dienos išvakarėse, tad kaip vyko masiniai trėmimai, kokiomis sąlygomis keliavo, gyveno mūsų tremtiniai mes galėjome stebėti ekrane filme „Ekskursantė“. Nors filmas truko apie dvi valandas, rimtis, tyla ir susikaupimas tvyrojo visą laiką. Daugeliui mokinių filmas paliko neišdildomą įspūdį. Manau, kad tai ugdo pagarbą ir užuojautą tiems, kas turėjo tai išgyventi ar žuvo plačiose Sibiro platybėse.