"UŽDERĖJO" PROJEKTŲ METAI
Artėjant mokslo metams, prasideda nauji darbai, nauji rūpesčiai ir … nauji projektai. Noriu pasidžiaugti, jog mūsų, Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazija, šiemet lamėjo finansavimą net dviems tarptautiniams projektams. Ir džiugu, ir šiek tiek nedrąsu, nes dar neturime patirties dalyvauti Nordplus ir Erasmus+ projektuose.
Nordplus projekto “Feel better – learn better” (Geriau jauskis – Geriau mokykis) idėja gimė dar pernai, dalyvaujant Nordplus projektų partnerių paieškos seminare Kopenhagoje. Ten diskutavome, kad pastaraisiais metais gilėja problema, jog mokiniai pertraukų metu ir savo laisvalaikiu nepaleidžia iš rankų mobiliųjų telefonų ir planšečių. Tad vienbalsiai nutarėme, jog bendras projektas turėtų būti skirtas skatinti mokinius kuo turiningiau leisti laisvalaikį. Reikėtų padėti vaikams suprasti, kad išmaniosios technologijos yra ne tik naudingos, bet ir žalingos. Šiame Nordplus projekte susivienijo penkios Pabaltijo šalių mokyklos: Suomijos, Švedijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos. Projektas skirtas 12-15 metų vaikams, bus vykdomas vienerius mokslo metus. Šūkis: „Sveikame kūne- sveika siela“, nes gera savijauta kelia mokinių motyvaciją mokytis, gerina psichinę, fizinę ir emocinę raidą.
Gamtos tarša, o kartu ir vandens išteklių mažėjimas, yra viena iš opių XXI amžiaus žmonijos problemų. Mums, Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos bendruomenei, tai irgi rūpi. Laimėto projekto „Love every drop“ (Mylėk kiekvieną lašą), kuris finansuojamas Erasmus+ lėšomis, idėja - skatinti jaunąją kartą saugoti ir tausoti vandenį. Projektas vienija šešių šalių (Italijos, Portugalijos, Vengrijos, Turkijos, Slovakijos bei Lietuvos) mokyklų bendruomenes. Per dvejus metus mokiniai turės galimybę gaunamas žinias mokykloje panaudoti praktiškai stebėdami vandens apytakos ciklą, vandens tiekimo ir valymo procesą, atlikdami vandens suvartojimo tyrimus, jų rezultatus lygins su kitų šalių tyrimais. Turės galimybę pamatyti, kokios problemos ir gyvenimo dėsniai vyrauja kitose šalyse, pasidalinti idėjomis bei problemų sprendimo būdais lavindami savo anglų kalbos įgūdžius. Juk šiuolaikinis mokinys gaunamų žinių vertę suvokia tik suprasdamas, kam to reikia.
Pasitelkiame drąsą, ryžtą, energiją, kantrybę ir su naujomis jėgomis bei idėjomis kimbame į darbus.
___________________________
padėkoti autoriui