Mokytojų tarybos sudėtis
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Gražina Šibekienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, matematikos mokytoja metodininkė |
Pirmininkė |
2. | Diana Andruškevičienė |
Pradinių klasių mokytoja metodininkė |
Sekretorė |
3. | Eglė Kiriuškinienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja |
Narė |
4. |
Rima Česokienė |
Psichologė |
Narė |
5. |
Tatjana Babkina |
Socialinė pedagogė metodininkė |
Narė |
6. |
Olga Kaziukevičienė |
Logopedė-tiflopedagogė, gyvenimo įgūdžių mokytoja | Narė |
7. |
Birutė Lukaševičienė |
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė |
Narė |
8. |
Jadvyga Sinkevič |
Muzikos mokytoja metodininkė, dailės vyresnioji mokytoja |
Narė |
9. |
Teresa Beržanska |
Biologijos mokytoja metodininkė |
Narė |
Informacija
Mokytojų taryba – nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija, susidedanti iš rinkimais išrinktų mokytojų, atstovaujanti mokytojų interesams ir sprendžianti mokytojams aktualias problemas.
Mokytojų tarybą sudaro 9 nariai: direktoriaus pavaduotojai ugdymui, rinkimų būdu bendrame susirinkime išrinkti 4 mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai.
Į posėdžius gali būti kviečiami Savivaldybės administracijos, kitų savivaldos institucijų atstovai, Gimnazijos bendruomenės nariai, Gimnazijos direktorius.
Mokytojų tarybai vadovauja pirmininkas – direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Pirmininką ir sekretorių renka Mokytojų tarybos nariai.
Į posėdžius gali būti kviečiami Savivaldybės administracijos, kitų savivaldos institucijų atstovai, Gimnazijos bendruomenės nariai, Gimnazijos direktorius.
Mokytojų tarybai vadovauja pirmininkas – direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Pirmininką ir sekretorių renka Mokytojų tarybos nariai.
Mokytojų tarybos funkcijos:
- Kartu su Gimnazijos vadovu nustato mokytojų metodinės veiklos kryptis gimnazijoje ir rengia Mokytojų tarybos metų veiklos planą.
- aptaria mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jų prioritetus, teikia metodinėms grupėms siūlymus dėl veiklos tobulinimo.
- inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios patirties sklaidą, pedagoginių inovacijų diegimą gimnazijoje.
- teikia gimnazijos direktoriui siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo.
- aptaria naujus dokumentus, ugdymo naujoves, susitaria dėl naujų ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos, suderina vadovėlių ir mokymo priemonių pasirinkimą ir jų naudojimą.
- aptaria ugdymo planų ir jų įgyvendinimo klausimus, teikia siūlymus į gimnazijos metų veiklos planą, analizuoja mokinių ugdymo rezultatus ir jų gerinimo galimybes.
- aptaria pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, teikia atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos kėlimo.
- analizuoja skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus, pagalbos teikimą, mokinių krūvius, nepažangumo ir nelankymo priežastis.
- sprendžia mokinių kėlimo į aukštesnę klasę klausimus, teikia siūlymus gimnazijos direktoriui,
- svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir gimnazijos direktoriaus teikiamais klausimais.
- renka mokytojų atstovus į Gimnazijos tarybą.
- renka mokytojų atstovus į Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisiją.
Mokytojų taryba | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Mokytojų tarybos nuostatai | 2025-02-18 11:50:29 | 107.91 KB | ||
Mokytojų tarybos veiklos planas 2025 m. | 2025-02-25 17:14:43 | 145.03 KB |