Socialinė pedagogė siekia padėti vaikams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, švietimo įstaigoje, racionaliai išnaudoti visas teikiamas galimybes lavintis, mokytis ir augti savarankiškais piliečiais. Socialinė pedagogė dirba kartu su pedagogais, klasių auklėtojais, kitais specialistais, tėvais, arba teisėtais vaiko atstovais, bendruomene, socialiniais partneriais.
Socialine pedagoge gimnazijoje dirba
241 kab., II aukštas
Gyvenimo įgūdžių mokytoja
IIIG klasės vadovė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
Antradienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
Penktadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 380 56 748
Socialinės pedagoginės pagalbos gavėjai – vaikai ir mokiniai.
Gimnazijos socialinis pedagogas teikia socialinę-pedagoginę pagalbą vaikams, siekdamas padėti įgyvendinti vaiko teisę mokytis, stiprinti mokinio socialines ir emocines kompetencijas, šalinti kliūtis, kurios trukdo mokiniui prisitaikyti prie Mokyklos aplinkos ir veiksmingai ugdytis.
Socialinė-pedagoginė pagalba gimnazijoje gali būti teikiama ir tuomet, kai kreipiasi pats mokinys, mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai ir kiti Mokyklos darbuotojai.
Socialinio pedagogo funkcijos
Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:
- Vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius.
- Pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.
- Ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas.
- Konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus).
- Teikti Pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas.
- Dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.
Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:
- Rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją Pagalbai teikti.
- Tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti.
- Pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį.
- Bendradarbiauti su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.
- Dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis.
- Kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas.
- Dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius.
- Rengti, tvarkyti ir pildyti Mokyklos ir (ar) kitos įstaigos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus.
- Vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su socialinio pedagogo funkcijomis.
Naudingos nuorodos
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Nuoroda |
---|---|---|
1. |
Vaikų linija |
|
2. |
Jaunimo linija |
|
3. |
Paramos vaikams centras |
|
4. |
Vaikų raidos centras |
http://www.vaikuligonine.lt/category/centrai/vaiko-raidos-centras/ |
5. |
Vaiko teisių apsaugos tarnyba |
|
6. |
Šalčininkų rajono Pedagoginė psichologinė tarnyba |
|
7. |
Pagalba metantiems rūkyti |
|
8. |
Narkotikų kontrolės departamentas |
|
9. |
Psichologinės pagalbos galimybės Šalčininkų rajone |
https://salcininkai.lt/pagalba-vaikui-ir-seimai/psichologine-pagalba-telefonu-internetu/1863 |
10. |
Socialiniai pedagogai |
|
11. |
Pagalba sau |