Pagrindinė darbo forma – grupinės logopedinės pratybos, kurių tikslas – teikti kryptingą ir efektyvią specialiąją logopedinę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
Logopede-tiflopedagoge gimnazijoje dirba
240 kab., II aukštas
IIGa klasės vadovė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertraukas | Nuotolinis darbas |
Pirmadienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
1,12 val. |
Antradienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
1 val. |
Trečiadienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
1 val. |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.45 |
12.00 – 12.30 |
1 val. |
Penktadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 380 56 748
Pagalbos gavėjai – vaikai ir mokiniai.
Logopedas teikia mokiniams kryptingą ir efektyvią specialiąją logopedinę pagalbą. Šis specialistas glaudžiai bendradarbiauja su tėvais, padėdamas jiems suprasti, kaip lavinti vaikų kalbos suvokimo bei gebėjimo kalbėti įgūdžius.
Logopedo funkcijos
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kalbėjimo sutrikimus;
- Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą, mokiniams turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų;
- Numato specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, kalbos ir kalbėjimo korekcijos kryptis;
- Veda individualias, po grupines ir grupines pratybas, kurių metu šalina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių kalbos ir kalbėjimo sutrikimus;
- Šviečia ir konsultuoja gimnazijos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje, siekdamas padėti užtikrinti geriausias sąlygas vaikų gerovei.
Tiflopedagogas
Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą akliems ir silpnaregiams ugdytiniams.
Tiflopedagogo funkcijos
- Teikiama specialioji pagalba silpnaregiams vaikams, kuriems Pedagoginė Psichologinė Tarnyba nustatė tiflopedagoginę pagalbą;
- Organizuojamos individualios specialiosios pratybos 1 kartą per savaitę pagal individualiai sudarytą programą;
- Konsultuoja mokytojus, mokinius, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus), vaiko su regos sutrikimais ugdymo klausimais.
Konsultacijai susitarti būtina iš anksto.