Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos 2024 m. veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita
Vertinimo tikslai
-
atlikti gimnazijos veiklos teminį srities „Ugdymas ir mokinių patirtys“ įsivertinimą, atrasti gimnazijos veiklos kokybės sėkmes bei trikdžius;
-
nustatyti stipriausius bei tobulintinus veiklos aspektus;
- priimti bendrus sprendimus dėl būtinų veiksmų, gerinant gimnazijos veiklą.
Dalyviai:
-
Mokytojai – 54,8 proc. (23 iš pakviestų 42 mokytojų);
-
Mokiniai – 44,2 proc. (103 iš pakviestų 3-8, I-IVG klasių 233 mokinių);
-
Tėvai – 13,1 proc. (29 iš pakviestų 1-8, I-IVG klasių 222 tėvų).
Duomenų rinkimo būdai
- Kokybinio tyrimo: stebėjimas, diskusijos, dokumentų analizė.
- Kiekybinio tyrimo: internetinė apklausa.
Išvados ir rekomendacijos:
Sritis |
Mokytojai |
Mokiniai |
Tėvai |
---|---|---|---|
Ugdymo(si) tikslai (3,05) |
3,4 |
2,7 |
|
Ugdymo planai ir tvarkaraščiai (2,83) |
3,3 |
2,8 |
2,4 |
Orientavimasis į mokinių poreikius (2,87) |
3,1 |
2,5 |
3,0 |
Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas (3,07) |
3,5 |
2,6 |
3,1 |
Ugdymo(si) organizavimas (2,83) |
3,2 |
2,5 |
2,8 |
Mokymasis (2,87) |
3,0 |
2,6 |
3,0 |
Ugdymas mokyklos gyvenimu (2,97) |
3,2 |
2,7 |
3,0 |
Vertinimas ugdymui (3,00) |
3,5 |
2,3 |
3,2 |
Mokinių įsivertinimas (2,97) |
3,1 |
2,6 |
3,2 |
Stiprieji veiklos aspektai |
Tobulintina |
---|---|
Pamokoje planuojamos veiklos padeda siekti mano pamokos tikslo. |
Jei turėčiau problemų (namie, su bendraamžiais ir pan.), kreipčiausi pagalbos į mokyklos psichologą. |
Mokiniai iš manęs sulaukia palaikymo. |
Mokiniai per pamoką gali pasirinkti, kiek jie sugebės išmokti. |
Mokinius skatinu džiaugtis savo ir kitų darbais, pasiekimais. |
Pamokose dažnai dirbama mažomis grupėmis. |
Man svarbi mokinių nuomonė apie mano pamokas. |
Mokytojai mane dažnai pagiria. |
Aš planuoju pamoką taip, kad visi mokiniai ko nors išmoktų ir patirtų sėkmę. |
Mokytojai informuoja mano tėvus apie tai, kaip man sekasi mokykloje. |
Mokytojai pamokos pradžioje supažindina mus su pamokos tikslais. |
Mokinių savivaldos atstovai dalyvauja tėvų susirinkimuose. |
Būna dienų, kai aš labai pavargstu, nes tos dienos pamokos man yra sunkios. |
Aš galiu atpažinti, kokie ženklai liudija apie vaiko suicidinius (savižudybės) polinkius. |
Dienos pamokų tvarkaraštyje yra ir sunkių pamokų, ir lengvų pamokų. |
Aš derinu su kitais mokytojais namų darbų skyrimą tos pačios klasės mokiniams. |
Mokytojai reikalauja, kad būtų laikomasi sutartų taisyklių. |
Projektai ir popamokinės veiklos tenkina mokinių poreikius. |
Aš pasitikiu savo auklėtoju(-a). |
Mano vaikui tą pačią dieną reikia rašyti kelis atsiskaitymo darbus. |
Mokytojai kartais mus pralinksmina. |
Jei mano vaikas turėtų problemų (pvz., elgesio, psichologinių, bendravimo su bendraamžiais ir pan.), pagalbos pirmiausia ieškočiau mokykloje. |
Aš savo vaikui pasakau, ko tikiuosi iš jo mokymosi. |
Mano vaikas su susidomėjimu atlieka namų darbus. |
Žinočiau, kaip susisiekti su mokyklos pagalbos mokiniui specialistais, jei to prireiktų. |
Mano vaiko mokytojams yra svarbu suprasti, kuo gyvena mokiniai. |
Aš žinau, kokius įvertinimus gauna mano vaikas. |
Mano vaikui vienomis dienomis užduoda labai daug namų darbų, o kitomis – labai mažai arba neužduoda. |
Rekomendacijos:
-
Įpareigoti mokytojus pakoreguoti vertinimo sistemas, numatant formuojamąjį vertinimą bei kaupiamojo vertinimo galimybes;
-
Pamokų metu akcentuoti kada ir kaip gali rinktis diferencijuotas ir individualizuotas užduotis;
-
Mokytojams rengti praktinius, atsiskaitomuosius darbus keliais variantais įtraukiant skirtingo sunkumo užduotis.
-
Mokytojams daugiau išnaudoti e.dienyno funkcijas aktyviai informuojant tėvus apie jų vaikų ugdymą bei pasiekimus;
-
Mokytojams planuojant metodinės grupės veiklą aptarti namų darbų skyrimo tvarką bei savo pasiūlymus pateikti Mokytojų tarybai;
-
Mokytojai turėtų dažniau skatinti mokinius džiaugtis savo ir kitų darbais, pasiekimais;
-
Klasių vadovams pakartotinai supažindinti auklėtinius su gimnazijos pagalbos teikimo tvarka;
-
Gimnazijos psichologą įpareigoti kiekvienoje klasėje pravęsti paskaitą, kuri padėtų mokiniams išsikelti mokymosi tikslus, savarankiškai planuoti mokymąsi;
-
Planuojant ugdymo procesą, neformaliojo ugdymo veiklas ir kitų darbo grupių darbą, įtraukti tėvus;
-
Mokiniams planuojant Mokinių tarybos veiklą įtraukti mokinių apklausas ugdymo organizavimo klausimais;