Įsivertinimas

Eišiškių Stanislovo Rapolionio gimnazijos 2024 m. veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita

Vertinimo tikslai

  • atlikti gimnazijos veiklos teminį srities „Ugdymas ir mokinių patirtys“ įsivertinimą, atrasti gimnazijos veiklos kokybės sėkmes bei trikdžius;

  • nustatyti stipriausius bei tobulintinus veiklos aspektus;

  • priimti bendrus sprendimus dėl būtinų veiksmų, gerinant gimnazijos veiklą.

Dalyviai:

  • Mokytojai – 54,8 proc. (23 iš pakviestų 42 mokytojų);

  • Mokiniai – 44,2 proc. (103 iš pakviestų 3-8, I-IVG klasių 233 mokinių);

  • Tėvai – 13,1 proc. (29 iš pakviestų  1-8, I-IVG klasių 222 tėvų).

Duomenų rinkimo būdai

  1. Kokybinio tyrimo: stebėjimas, diskusijos, dokumentų analizė.
  2. Kiekybinio tyrimo: internetinė apklausa.

Išvados ir rekomendacijos:

Sritis

Mokytojai

Mokiniai

Tėvai

Ugdymo(si) tikslai (3,05)

3,4

2,7

 

Ugdymo planai ir tvarkaraščiai (2,83)

3,3

2,8

2,4

Orientavimasis į mokinių poreikius (2,87)

3,1

2,5

3,0

Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas (3,07)

3,5

2,6

3,1

Ugdymo(si) organizavimas (2,83)

3,2

2,5

2,8

Mokymasis (2,87)

3,0

2,6

3,0

Ugdymas mokyklos gyvenimu (2,97)

3,2

2,7

3,0

Vertinimas ugdymui (3,00)

3,5

2,3

3,2

Mokinių įsivertinimas (2,97)

3,1

2,6

3,2

 

Stiprieji veiklos aspektai

Tobulintina

Pamokoje planuojamos veiklos padeda siekti mano pamokos tikslo.

Jei turėčiau problemų (namie, su bendraamžiais ir pan.), kreipčiausi pagalbos į mokyklos psichologą.

Mokiniai iš manęs sulaukia palaikymo.

Mokiniai per pamoką gali pasirinkti, kiek jie sugebės išmokti.

Mokinius skatinu džiaugtis savo ir kitų darbais, pasiekimais.

Pamokose dažnai dirbama mažomis grupėmis.

Man svarbi mokinių nuomonė apie mano pamokas.

Mokytojai mane dažnai pagiria.

Aš planuoju pamoką taip, kad visi mokiniai ko nors išmoktų ir patirtų sėkmę.

Mokytojai informuoja mano tėvus apie tai, kaip man sekasi mokykloje.

Mokytojai pamokos pradžioje supažindina mus su pamokos tikslais.

Mokinių savivaldos atstovai dalyvauja tėvų susirinkimuose.

Būna dienų, kai aš labai pavargstu, nes tos dienos pamokos man yra sunkios.

Aš galiu atpažinti, kokie ženklai liudija apie vaiko suicidinius (savižudybės) polinkius.

Dienos pamokų tvarkaraštyje yra ir sunkių pamokų, ir lengvų pamokų.

Aš derinu su kitais mokytojais namų darbų skyrimą tos pačios klasės mokiniams.

Mokytojai reikalauja, kad būtų laikomasi sutartų taisyklių.

Projektai ir popamokinės veiklos tenkina mokinių poreikius.

Aš pasitikiu savo auklėtoju(-a).

Mano vaikui tą pačią dieną reikia rašyti kelis atsiskaitymo darbus.

Mokytojai kartais mus pralinksmina.

Jei mano vaikas turėtų problemų (pvz., elgesio, psichologinių, bendravimo su bendraamžiais ir pan.), pagalbos pirmiausia ieškočiau mokykloje.

Aš savo vaikui pasakau, ko tikiuosi iš jo mokymosi.

Mano vaikas su susidomėjimu atlieka namų darbus.

Žinočiau, kaip susisiekti su mokyklos pagalbos mokiniui specialistais, jei to prireiktų.

Mano vaiko mokytojams yra svarbu suprasti, kuo gyvena mokiniai.

Aš žinau, kokius įvertinimus gauna mano vaikas.

Mano vaikui vienomis dienomis užduoda labai daug namų darbų, o kitomis – labai mažai arba neužduoda.

Rekomendacijos:

  • Įpareigoti mokytojus pakoreguoti vertinimo sistemas, numatant formuojamąjį vertinimą bei kaupiamojo vertinimo galimybes;

  • Pamokų metu akcentuoti kada ir kaip gali rinktis diferencijuotas ir individualizuotas užduotis;

  • Mokytojams rengti praktinius, atsiskaitomuosius darbus keliais variantais įtraukiant skirtingo sunkumo užduotis.

  • Mokytojams daugiau išnaudoti e.dienyno funkcijas aktyviai informuojant tėvus apie jų vaikų ugdymą bei pasiekimus;

  • Mokytojams planuojant metodinės grupės veiklą aptarti namų darbų skyrimo tvarką bei savo pasiūlymus pateikti Mokytojų tarybai;

  • Mokytojai turėtų dažniau skatinti mokinius džiaugtis savo ir kitų darbais, pasiekimais;

  • Klasių vadovams pakartotinai supažindinti auklėtinius su gimnazijos pagalbos teikimo tvarka;

  • Gimnazijos psichologą įpareigoti kiekvienoje klasėje pravęsti paskaitą, kuri padėtų mokiniams išsikelti mokymosi tikslus, savarankiškai planuoti mokymąsi;

  • Planuojant ugdymo procesą, neformaliojo ugdymo veiklas ir kitų darbo grupių darbą, įtraukti tėvus;

  • Mokiniams planuojant Mokinių tarybos veiklą įtraukti mokinių apklausas ugdymo organizavimo klausimais;

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 08.55 - 09.40
  • 3. 09.50 - 10.35
  • 4. 11.05 - 11.50
  • 5. 12.00 - 12.45
  • 6. 12.55 - 13.40
  • 7. 13.50 - 14.35
  • 8. 14.45 - 15.30
Iki žiemos atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.