INTEGRUOTA PAMOKA „KADA ATBUNDA GAMTA?“
Įgyvendindami projektą „Kokybės krepšelis“, kovo 14 d. trečiokai aktyviai dalyvavo integracinėje veikloje, kai per pasaulio pažinimo ir lietuvių kalbos pamokas aiškinosi, pasakojo, atliko įvairias užduotis ir padarė išvadas tema „Kada atbunda gamta?“. Trečiokai atliko 7-10 dienų stebėjimus ir bandė aiškintis, kokie pokyčiai vyksta gamtoje atėjus pavasariui, pabuvo „pavasario detektyvais“. Matematikos pamokose suskaičiavo, keliomis minutėmis pailgėjo diena per savaitę, nupiešė diagramą, kurioje pavaizdavo, kokie orai vyravo pirmosiomis kovo dienomis, per dailės pamoką lipdė iš plastilino tulpes, piešė žibuokles. Per lietuvių kalbos pamoką, kurią vedė mokytoja L.Šeškienė, mokiniai skaitė tekstą apie pavasarį, “augino“ pavasario veiksmažodžių gėlę, derino būdvardžius su daiktavardžiu sakiniuose apie pavasarį. Pamokos pabaigoje atliko eksperimentą ir buvo maloniai nustebinti, kaip vandenyje „pražydo“ popierinės gėlės. Trečiokai nusprendė, kad gamta pirmosiomis kovo dienomis keitėsi, bet pavasariui žiema vietos užleisti dar nenorėjo. Tačiau trečiokams pavyko užfiksuoti ir širšę, ir musę, pirmąsias gėles snieguoles, beržų žirginius ir kitus pavasario ženklus.
Laukiame šiltesnio, saulėtų dienų kupino, žiedais pasipuošusio, paukščių giesmėmis pilno pavasario.
___________________________
padėkoti autoriui