7A KLASĖS IŠVYKA Į MO MUZIEJŲ
Prasidėjus paauglystei, atsiranda iššūkis geriau suprasti save, naujai atrasti savo tapatumą ir vietą pasaulyje. Gebėjimas reikšti save, bendrauti bei mokytis spręsti konfliktus yra viena svarbesnių užduočių.
Birželio 9 d. 7a klasės mokiniai naudodamiesi kultūros paso paslauga, vyko į edukacinį užsiėmimą patyrinėti atsiradusius skirtingus roboto ir gyvūno vaidmenis savyje bei kituose ir dažnai iš to kylančius konfliktus, nes santykiai su aplinkiniais (draugais, mokytojais, tėvais ir pan.) neretai kelia iššūkių ir sunkumų. Užsiėmimo metu mokiniai MO muziejaus parodoje analizuodami gido parinktus meno kūrinius, tyrinėjo bendravimo, santykių bei konfliktų temas. Mokėsi suprasti savo ketinimus bei emocines būsenas, jas išreikšti, įsijausti į kito žmogaus poziciją. Susipažinę su efektyvaus bendravimo principu taikymu kasdienėse situacijose, mokėsi pastebėti kylančią konfliktinę situaciją ir ją spręsti. Meno kūriniuose atpažinti ir suprasti jausmus (viltis, pyktis, pavydas, liūdesys, nuoskauda, meilė ir pan), bei gvildeno įvairių santykių, konfliktų bei socialinių ryšių temas. Po vizito muziejuje mokinių laukė pramoga Akropolio ledo arenoje. Prasmingai praleidome mokslo metų pabaigos dieną!
___________________________
padėkoti autoriui